Vårt kundeserviceteam er her for å hjelpe deg, enten du har spørsmål før, under eller etter kjøpet ditt. Vi sørger for at du får den hjelpen du trenger.
Mange spørsmål går igjen, så vi har samlet svarene i vår seksjon for Spørsmål og svar. Start gjerne der, det er både raskt og enkelt.
Ønsker du å returnere en vare eller bytte? Les mer på siden vår om retur og bytte.
Gjelder henvendelsen en reklamasjon? Du finner informasjon og fremgangsmåte på siden for reklamasjon.
Har du spørsmål om betaling eller faktura? Da kontakter du vår betalingspartner Walley via www.walley.no. Gjelder det et eldre kjøp gjort med Klarna, finner du hjelp hos Klarna.
Finner du ikke det du leter etter? Da er du hjertelig velkommen til å kontakte oss via chatboten vår Teknik-Tryggve. Han er tilgjengelig døgnet rundt og hjelper deg gjerne. Hvis han ikke kan løse saken, oppretter han en henvendelse som blir fulgt opp av kundeserviceteamet vårt på e-post.
Kundeservice er bemannet i kontortiden på hverdager, og vi svarer alltid innen 24 timer.