Retur og bytte

Returguide: Slik returnerer du en vare

📦 Pakk produktet og originalemballasjen godt.
✍️ Legg ved en lapp med ditt navn og ordrenummer.
🚚 Send returen til oss med Bring (se adresse nedenfor). Vi kan dessverre ikke hente pakker sendt med andre transportører.
💸 Refusjon skjer automatisk etter at vi har behandlet returen (innen 14 dager).

Returadresse:
Teknikmagasinet.no (PhoneLife)
c/o Granada AS
Sørliveien 118
1788 Halden
Norge

Fullstendige vilkår, instruksjoner og unntak finner du nedenfor.

Bytte til et annet produkt

Ble du ikke fornøyd med kjøpet ditt? Kanskje du bestilte feil modell? Kjedelig, selvfølgelig – men det løser vi. Legg først inn en ny bestilling, og følg deretter instruksjonene nedenfor for å returnere det første produktet. Trenger du hjelp, er du velkommen til å kontakte oss.

📦 Gjelder det et defekt eller feillevert produkt? Les mer om hvordan du registrerer en reklamasjon her.

Angrerett – alltid 100 dager

Hos oss har du alltid 100 dagers returrett, regnet fra den dagen du mottok varen. Du kan returnere produktet og få pengene tilbake uten å oppgi noen spesiell grunn. Perfekt for deg som vil være tidlig ute med julegaver eller bare ombestemmer deg.

For å bruke angreretten holder det at du returnerer varen innen fristen og legger ved en lapp med navn og ordrenummer i pakken. Du kan også bruke angrerettskjema hvis du ønsker det. Kontakt oss, så sender vi det til deg uten opphold.

For at angreretten skal gjelde, må både produktet og originalemballasjen være i uendret stand. Det vil si ubrukt, uskadd og med alle etiketter intakte. Emballasjen må returneres sammen med produktet. Dersom produktet er brukt mer enn nødvendig, eller emballasjen mangler eller er skadet, kan vi gjøre fradrag for verdiforringelse. Dersom vi har grunn til å avslå en retur, for eksempel fordi produktet er brukt utover det som er nødvendig eller originalemballasjen mangler, tar vi kontakt med deg. Ønsker du å få produktet returnert tilbake til deg står du selv for fraktkostnaden.

Vi tilbyr ikke forhåndsbetalte retursedler. Du velger selv hvordan du sender returen, og har selv ansvar for at den kommer frem til oss. Vi anbefaler at du bruker en sporbar forsendelse.

📌 Viktig: Returer må sendes med Bring. Vi kan dessverre ikke hente ut pakker sendt med andre transportører. Disse kan bli returnert til deg uavhentet.

Ved bruk av angreretten refunderer vi kjøpesummen for varen. Vi tilbyr alltid minst ett gratis fraktalternativ ved kjøp, og tilbakebetaler derfor ikke fraktkostnader. Ekstratjenester som ekspressbehandling eller sporbar premiumfrakt refunderes heller ikke.

Unntak fra angreretten

Følgende produkter kan ikke returneres dersom plomberingen er brutt eller varen er brukt:

- Alle typer in-ear-hodetelefoner og tilbehør som ekstra øretipper (av hygieniske årsaker)
- Elektronikk med brutt plombering eller åpnet emballasje, som hodetelefoner, minnekort, sporingstilbehør og andre forseglede produkter
- Leker og lignende produkter med innebygde batterier
- Forbruksvarer som batterier

Har du kjøpt noe av dette, kan det returneres så lenge emballasjen og plomberingen er ubrutt.

Send din retur godt innpakket til:

Teknikmagasinet.no (PhoneLife)
c/o Granada AS
Sørliveien 118
1788 Halden
Norge

📌 Viktig: Legg ved en lapp i pakken med fullt navn og ordrenummer, slik at vi kan koble returen til bestillingen din. Du finner ordrenummeret i ordrebekreftelsen du fikk på e-post.

Tilbakebetaling

Så snart returen er behandlet og godkjent, refunderer vi beløpet via samme betalingsmetode som du brukte ved kjøpet.

Hvis du valgte faktura og ennå ikke har betalt, vil fakturaen bli kansellert. Har du allerede betalt, blir beløpet tilbakeført til kontoen din innen 1 til 5 virkedager etter godkjent retur. Ved direktebetaling gjelder samme tidsramme.

Hvis du er usikker på om fakturaen forfaller før vi har mottatt returen, kan du markere varen som returnert i Klarna-appen eller på klarna.com/no. Da settes fakturaen på pause.

Har du spørsmål om betalingen din, anbefaler vi at du kontakter Klarna direkte:
klarna.com/no/kundeservice

Vi behandler returen din så raskt som mulig, og senest innen 14 dager etter at vi har mottatt varen eller dokumentasjon på at den er sendt tilbake. Vanligvis går det raskere. Har du ikke fått bekreftelse innen 14 dager, kontakt oss gjerne – vi hjelper deg videre.

Flere produkter i samme retur?

Hvis du returnerer flere produkter i én og samme pakke, vil du motta egne bekreftelser og tilbakebetalinger for hver enkelt vare. Vi registrerer og behandler dem separat, men du trenger ikke å bekymre deg – vi har oversikt!

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer