Spørsmål og svar

Hvordan kontakter jeg dere?

Du finner informasjon om hvordan du kontakter oss via chatboten Teknik-Tryggve her.

Bestilling

Kan dere hjelpe meg med bestillingen min?

Selvfølgelig kan vi det! Chat med Teknik-Tryggve her, så får du rask hjelp.

Har dere mottatt bestillingen min?

Vi sender en ordrebekreftelse til e-posten du oppga ved bestilling. Sjekk at den ikke har havnet i søppelposten. Du kan også se dine bestillinger i Klarna-appen eller på klarna.com/no. Har du ikke mottatt bekreftelse innen én time, kan du kontakte oss via Teknik-Tryggve her.

Kan jeg endre eller avbryte bestillingen min?

Vi pakker og sender bestillinger lynraskt, så det er sjelden mulig å gjøre endringer. Dobbeltsjekk derfor handlekurven før du fullfører. Men kontakt gjerne Teknik-Tryggve her, så ser vi hva vi kan gjøre!

Kan jeg angre kjøpet mitt?

Ja! I henhold til Angrerettloven har du alltid rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter mottak. Hos oss har du dessuten 100 dagers åpent kjøp. Du finner mer informasjon og returinstruksjoner her.

Levering

Hvordan kan dere levere så utrolig raskt? Man rekker jo knapt å trykke på kjøpsknappen før det ligger i postkassen eller pakkeskapet.

Så hyggelig at du spør 😊 Vi elsker raske leveranser – og sender lagervarer lynraskt! Du kan lese mer om våre fraktalternativer her.

Hva er tilvalget ekspresshåndtering?

Velger du ekspresshåndtering i kassen, blir bestillingen din prioritert og pakket før andre ordre. Det øker sjansen for at pakken rekker neste frakthenting.

Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?

Vi tilbyr levering med Bring til postkassen eller døren, og med Instabox til pakkeskap. Det finnes alltid minst ett gratis fraktalternativ. Mindre bestillinger sendes som brev, men vi anbefaler Bring Pakke i Postkassen for sporing og raskere levering. Les mer her.

Reklamasjon

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt et defekt produkt eller feil vare?

Kontakt Teknik-Tryggve her, så hjelper vi deg. Vi trenger et bilde eller en kort video som viser feilen. Du finner mer informasjon om reklamasjon her.

Om Teknikmagasinet

Har dere noen fysiske butikker?

Nei, vi satser 100 % på netthandel, og med våre raske leveranser kan du handle hvor og når du vil. Vi har alltid åpent!

Har du spørsmål vi ikke har svart på her? Du kan kontakte oss på kundeservice@teknikmagasinet.no - vi hjelper deg gjerne!

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer