Vårt kundeserviceteam er her for å hjelpe akkurat deg. Uansett om du har spørsmål før, under eller etter kjøpet ditt, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss!
En god del spørsmål får vi relativt ofte, og derfor har vi forberedt ferdige svar på disse som du raskt og enkelt kan finne i vår Spørsmål & Svar-seksjon som du finner her. Smart, ikke sant? Et tips er derfor å starte der.
Gjelder saken din en retur eller et bytte? Klikk her for mer informasjon og instruksjoner.
Gjelder saken din en reklamasjon? Klikk her for mer informasjon og instruksjoner.
Gjelder spørsmålet ditt betaling eller faktura? Vennligst kontakt vår betalingspartner Klarna på www.klarna.com/no.
Har du spørsmål som ikke gjelder det ovennevnte, kan du kontakte vår kundeservice ved å sende oss en e-post på kundeservice@teknikmagasinet.no. For raskest mulig behandling av saken din ber vi deg om å inkludere ordrenummeret ditt dersom spørsmålet gjelder en bestilling. Ordrenummeret finner du i ordrebekreftelsen som du har mottatt på e-post etter kjøpet - sjekk gjerne søppelposten dersom du ikke finner ordrebekreftelsen i innboksen. Det hjelper oss utrolig mye hvis du sender med et bilde eller en video av produktet dersom du har problemer eller ønsker å reklamere.
Når du har sendt inn e-post til oss, får du et saksnummer - vi ber deg om å ta vare på dette og ha det tilgjengelig dersom det er behov for oppfølging.
Vi prioriterer våre kunder høyt og svarer så raskt vi kan på saken din - senest innen 24 timer på hverdager.
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å gi deg en best mulig opplevelse.Lær mer