Hopp til innholdet
 
Søk

Mobil service for selskaper - Fix iPhone og iPad på Teknikmagasinet

Bedriftekunde hos Teknikmagasinet

Bli bedriftskunde

Visste du at det er like enkelt å handle på Teknikmagasinet via firmaet ditt som det er privat? Som bedriftskunde (gjelder også statseide selskaper) er det like enkelt å handle på teknikmagasinet.no som i butikkene våre.

Vårt hovedmål på Teknikmagasinet er fornøyde kunder. Vi vil at alle våre kunder skal være fornøyde, store og små. Å handle hos oss skal være trygt, raskt, enkelt og morsomt, både for bedrifter og enkeltpersoner. I våre butikker og på nettet er det en selvfølge at kundene våre skal få best mulig service, og vi gjør alt for å hjelpe våre kunder på den beste måten. Du vet at vi i tillegg til vårt brede utvalg også utfører mobilreparasjoner og reparasjoner av iPads? Les mer om hvordan vi kan hjelpe din bedrift med mobilreparasjoner.


Hvordan handler jeg?

Vi samarbeider med Svea Ekonomi og har deres betalingsløsning både i butikkene våre og på nettstedet vårt. Hvis du handler som et selskap på nettet, velger du dette alternativet i Svea Checkout i kassen. Hvis du som firma vil handle i en butikk så spør de ansatte så vil de fortelle deg hvordan dette gjøres enklest. Du fullfører kjøpet via mobiltelefonen noe som gjør det hele smidig og sikkert. Du bekrefter det enkelt ved hjelp av en mobil bank-ID.


Som bedriftskunde får du:

  • Faktura 30 dager netto
  • Ingen faktureringsgebyr
  • Personlig service og råd i butikkene våre
Hvis du har spørsmål så er vi her for deg. Hvis du vil snakke med en butikkmedarbeider på telefonen, finner du kontaktinformasjon for din lokale butikk her. Du kan også kontakte vår kundeservice via e-post eller chat. Her kan du lese våre kjøpsbetingelser.

Mobilreparasjoner & iPadreparasjoner for bedrifter

La Teknikmagasinet reparere bedriftens mobiltelefoner

I tillegg til å selge høykvalitets og morsomme teknologiprodukter, utfører vi også mobilreparasjoner. Du kan få reparert din iPhone hos oss, vi bytter både skjerm og batteri. Vi reparerer også iPads og tilbyr utskifting av skjerm, glassbytte, LCD-erstatning og et nytt batteri til nettbrettet. Vi utfører mobilreparasjoner i alle våre butikker og har drop in. Ofte kan vi fikse telefonen din mens du venter. Det er også mulig å sende inn mobiltelefoner og iPads via vår nettbutikk. Du vil da motta et reparasjonsbrev som du plasserer telefonen i og overlater det til posten. Når vi har reparert enheten din, blir den sendt tilbake, og du kan hente den hos nærmeste postkontor.

Servicetjenester

Vi har tilbudt reparasjoner av iPhones i butikkene våre siden januar 2019. Vi har hatt en jevn vekst siden lanseringen av mobilreparasjoner, og i dag utfører alle butikkene våre mange reparasjoner hver dag.
 

Vi tilbyr dette til deg som bedrift:

  •       Reparasjoner av iPhones og iPads i alle våre fysiske butikker
  •       Sendinger av store mengder iPhones og iPads leveres til vårt sentralverksted
  •       Fleksibel faktureringsmodell, ansatte trenger ikke å utføre et personlig utlegg
  •       Komponenter i originalkvalitet
  •       Garanti på utført arbeid og dets komponenter
  •       Fakturering med 30 dagers betalingsbetingelser

Hvorfor reparere en mobiltelefon?

Den tekniske utviklingen av telefoner var kraftig for mange år siden. Da nye telefoner ble lansert, var det store endringer og forbedringer sammenlignet med tidligere modeller. Noen eksempler er at telefoner i utgangspunktet ikke hadde fargeskjerm, året etter ble den samme modellen med fargeskjerm lansert.

Først hadde ikke telefonene kameraer, og så fikk de kameraer, om enn veldig enkle, og så ble de veldig gode. De siste årene har utviklingen av nye funksjoner gått i stå. "Alle" -telefoner har allerede "alt", selv om de selvfølgelig har ulik kvalitet og design.

Telefoner har også gått fra å koste noen tusen kroner til i dag og koste opptil 20 tusen kroner.
Dette er noen faktorer som har drevet veksten i reparasjonssegmentet i stedet for å kjøpe et nytt produkt. Selvfølgelig er det også et miljøaspekt ved alt dette. Ved å gi en ødelagt telefon et nytt liv gjennom for eksempel å bytte skjerm er både billigere enn å kjøpe en ny telefon, samtidig bedre fra et bærekraftperspektiv.

Både en bærekraftig og kostnadseffektiv løsning

  •       Reduser IT-kostnadene
  •       Gi  dine ansatte rask hjelp hvis ulykken inntreffer
  •       Bidra til redusert og mer bærekraftig forbruk
  •      Under en reparasjon slettes ikke innholdet på telefonen, all data blir igjen
 

Eksempler på hvordan du kan redusere IT-kostnadene dine:

Du har 100 firmatelefoner, hvorav 20% blir skadet årlig av fallulykker. Dermed må du kjøpe 20 nye telefoner hvert år på grunn av dette. En ny telefon koster 7000kr. 20 stk X 7000 kr = 140 000 kr. Dette betyr at du per år betaler 140 000kr på nye bedriftstelefoner.

Hvis du isteden reparerer disse 20 telefonene, koster det 2499kr per telefon (eksempel basert på displaybytte for iPhone X). 20 st X 2499 Kr = 49 980 kr. I dette beregningseksemplet spares det 90 020kr per år.

Kontakt

Her kan du lese mer om mobilreparasjoner. Hvis du også er interessert i å bytte skjerm eller batteri på selskapets iPads, kan du gjerne se her for mer informasjon og prislister for reparasjon av iPads.   Høres dette interessant ut? Kontakt oss på b2b@teknikmagasinet.com så kan du snakke med våre eksperter. 

Andre fakta om Teknikmagasinet

  •       Teknikmagasinet SWE AB
  •       Teknikmagasinet Norway AS
  •       Totalt 83 heleide butikker
  •       100% eid av Matera Group AB
  •       Tilbyr mobilreparasjoner i alle våre butikker
  •       Tilbyr reparasjoner av iPad i alle våre butikker
  •       Eier og driver sitt eget sentralverksted
  •       I alle butikkene våre har vi trent personale som utfører reparasjoner
  •       Størst på mobilreparasjoner i Norden
er lagt i handlekurven