Hopp til innholdet
 
Søk

Reparer iPad - rimelig, enkelt & trygt hos Teknikmagasinet - bytt glass skjerm fra 799;- & batteribytte fra 799;-

Her kan du finne vanlige spørsmål og svar om vår iPad-reparasjonstjeneste, der vi reparerer både nye og eldre modeller av iPad. Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt her, ikke nøl med å kontakte butikkene som tilbyr iPadservice, så hjelper vi deg med de spørsmålene du har.

FAQ - Ofte stilte spørsmål vedrørende reparasjon av iPad


Hvilken type iPadreparasjoner tilbyr vi?

- Hos oss får du en trygg og rask reparasjon av iPad, som er rimelig og av høy kvalitet. Vi bruker alltid høykvalitets reservedeler og garanti på utskiftede deler er også inkludert i prisen. Vi reparerer iPad og tilbyr skjermbytte og batteribytte.
 

Kan du levere inn iPad i alle butikker?

- Ja, det er veldig enkelt å levere inn iPad i alle våre butikker. Her kan du se mer informasjon om butikker som godtar iPads for reparasjon.
 

Reparerer du iPad på stedet?

- Vi sender din iPad til vårt interne verksted for reparasjon og forventer å få den returnert innen 5-10 dager.
 

Hvor lang tid tar det å reparere en iPad?

- Når du leverer en iPad i en av butikkene våre, tar den faktiske reparasjonsprosessen omtrent 5-10 dager.
 

Hvor mye koster det å reparere en iPad?

- Å skifte batteri på en iPad koster fra 1199 NOK, avhengig av hvilken iPad-modell du har. Se her på prislisten for batteribytte. Kostnaden for å bytte skjerm varierer avhengig av hvilken iPad-modell du har, men er fra 799 NOK. Her kan du se hvilke modeller vi reparerer og vår prisliste for utskifting av skjerm.
 

Hvor lang garanti får jeg på iPadreparasjonen?

- Vi bruker alltid reservedeler av høyeste kvalitet og gir 3 måneders garanti når du bytter batteri og 12 måneder når du bytter skjerm. Eventuell gjenværende originalgaranti fra Apple utløper hvis du mister iPad’en slik at glasset går i stykker. Hvis vi skal bytte ut batteriet på iPad’en din, og du fortsatt har den originale garantien fra Apple, kan den utløpe, men du har garanti på delene vi bytter ut. Les mer om Apples garanti her.
 

Forsvinner alt fra iPad’en under reparasjon?

- Nei, ingenting forsvinner fra iPad’en din under reparasjonen. Likevel er det en god ide å sikkerhetskopiere iPad’en av sikkerhetsmessige årsaker. Det er enkelt og tar ikke lang tid å gjøre. Når du sikkerhetskopierer, lagrer du alle dataene på datamaskinen eller i skyen i tilfelle noe skulle skje med enheten din.
 

Hva bør du gjøre før du leverer iPad’en til reparasjon?

- Et godt tips å gjøre før reparasjonen er å ta en sikkerhetskopi på iPad’en din, slik at du kan lagre viktig innhold som kontakter, bilder og lignende.
 

Hvordan ta sikkerhetskopi på iPad?

- Det er forskjellige måter å sikkerhetskopiere en iPad på. Du kan gjøre det via iCloud slik at du kan opprette og bruke kopien med Wifi. Et annet alternativ er å gjøre det via iTunes som lagrer sikkerhetskopien på din Mac eller PC.
 

Sikkerhetskopiering via iCloud

1. Forsikre deg først om at du er koblet til Wifi.  
2. Trykk på "iCloud" under innstillingene dine, derfra kan du enkelt trykke på at du vil starte sikkerhetskopien.

3. For å bekrefte at iPad’en har blitt sikkerhetskopiert riktig, kan du gå inn i innstillinger på samme måte som da du startet og nederst se tidspunktet for den siste sikkerhetskopien.
 

Sikkerhetskopiering via iTunes

1. Åpne iTunes og koble iPad’en til datamaskinen. 

2. Angi passordet eller hvis du vil stole på denne datamaskinen. 

3. Klikk på iPad-enheten din når den vises på iTunes.

4. Klikk på "sikkerhetskopier nå", og når det er gjort kan du bekrefte at det var riktig under "sammendrag".
er lagt i handlekurven