Hopp til innholdet
Søk
 
Søk

Bestill og hent utenfor butikken - tryggere og enklere

Reserver i butikk

Hvis du har sjekke ut siden vår og vet hva du leter etter, kan du enkelt og praktisk reservere i butikk via vårt valg Click & Collect. Så legger vi produktet til side for deg i 48 timer. Når du mottar en melding om at bestillingen din er klar, er det bare å gå inn i butikken og vise meldingen din i kassen og fullføre kjøpet. Les mer om Click & Collect her.
 

Reserver og hent utenfor butikken og betal med vipps!

Vi minimere smitterisikoen, for både våre kunder og ansatte. Derfor anbefaler vi våre kunder til å bruke Click & Collect. Velg butikk og våre ansatte kommer og levere produktet til deg utenfor butikken. Her kan du enkelt betale med vipps. Dette kan du gjøre i de av butikkene våre som holder åpent som vanlig. 

Bestill varene dine ved å trykke "reserver i butikk" på nettsiden vår. Når du har mottatt en SMS om at bestillingen kan hentes, ringer* du butikken på nummeret du har mottatt i SMSen. Du vil da avtale et tidspunkt og sted dere kan møtes. Du betaler med Vipps når du møter butikkpersonalet og mottar varene. Personalet har en QR-kode for betaling med Vipps med seg og vil benytte seg av denne når dere møtes.  
  1.    Bestill varen din ved å klikke på "reserver i butikk"
  2.    Du vil bli varslet via tekstmelding og e-post når bestillingen er klar til å bli hentet
  3.    Ring butikken på telefonnummeret som er oppgitt i meldingen og avtal hentetid og sted*
  4.    Møt personalet på avtalt sted utenfor butikken og betal enkelt via Vipps 
* For øyeblikket går det dessverre ikke å ringe til butikkene våre, men gjerne send oss en mail. Finn e-postadressen for din butikk her.
 

Informasjon:

På grunn av den nåværende situasjonen er en rekke av butikkene våre stengt akkurat nå. Informasjonen kan oppdateres. Dette gjelder disse butikkene:​

Karl Johan - Akkurat nå er butikken kun åpen for å hente reservasjoner gjort online via reserver i butikk. Dette gjelder i tidsrommet 12-16 mandag-fredag og lørdag​ 12-14. I dette tidsrommet kan vi også utføre mobilreparasjoner. All betaling må skje med Vipps. Utover disse tidene er butikken for tiden stengt. E-postadressen til butikken er karljohan@teknikmagasinet.com.

Sandvika Storsenter  - Akkurat nå er butikken kun åpen for å hente reservasjoner gjort online via reserver i butikk. Dette gjelder i tidsrommet 10-17 mandag-fredag og lørdag​ 12-14. I dette tidsrommet kan vi også utføre mobilreparasjoner. All betaling må skje med Vipps. Utover disse tidene er butikken for tiden stengt. E-postadressen til butikken er sandvika@teknikmagasinet.com.

Storo Storsenter​: - Akkurat nå er butikken kun åpen for å hente reservasjoner gjort online via reserver i butikk. Dette gjelder i tidsrommet 16-18 mandag-fredag og lørdag​ 12-14. I dette tidsrommet kan vi også utføre mobilreparasjoner. All betaling må skje med Vipps. Utover disse tidene er butikken for tiden stengt. E-postadressen til butikken er storo@teknikmagasinet.com.

Ski Storsenter - Akkurat nå er butikken kun åpen for å hente reservasjoner gjort online via reserver i butikk. Dette gjelder i tidsrommet 16-18 mandag-fredag og lørdag​ 12-14. I dette tidsrommet kan vi også utføre mobilreparasjoner. All betaling må skje med Vipps. Utover disse tidene er butikken for tiden stengt. E-postadressen til butikken er ski@teknikmagasinet.com.

Strømmen​ Storsenter - Akkurat nå er butikken kun åpen for å hente reservasjoner gjort online via reserver i butikk. Dette gjelder i tidsrommet 16-18 mandag-fredag og lørdag​ 12-14. I dette tidsrommet kan vi også utføre mobilreparasjoner. All betaling må skje med Vipps. Utover disse tidene er butikken for tiden stengt. E-postadressen til butikken er strommen@teknikmagasinet.com.


Disse butikkene er for øyeblikket helt stengt:
  • Byporten Shopping 
  • Gunerius
  • Triaden Lørenskog Storsenter
  • Farmandstredet
  • Jessheim Storsenter
  • Fornebu
  • Gulskogen
  • Vinterbro Senter
  • Lillestrøm Torv

Informasjon: Hvis tiden for åpent kjøp har gått ut mens butikken er stengt, kan vi selvfølgelig ordne det når vi åpner igjen. Ta med kvitteringen og varen til butikken senest to uker etter at butikken har åpnet igjen, og vi vil hjelpe deg.

Trygg og smidig hjemlevering

Når du handler hos oss på teknikmagasinet.no, kan du i kassen velge og få pakken levert hjem til døren. Vi har alternativer for levering hjem med Postnord. Hvis du har spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice på e-post kundeservice@teknikmagasinet.com eller prate på nettstedet vårt.        
Ta vare på hverandre reducer smittespredningen

Tiltak for å få deg til å føle deg trygg i våre butikker

Teknikmagasinets høyeste prioritet er våre kunder og ansatte, og vi jobber hardt for å gjøre det både trygt å handle og å jobbe for oss. Vi følger FHI sine anbefalinger. Vi har tatt flere tiltak for å øke tryggheten:
  • Vi har satt opp skjermende plexiglass i kassene våre
  • Tydelige markeringer for å holde god avstand i køen til kassen
  • Håndsprit ved inngangene
  • Vi slipper bare et begrenset antall kunder inn i butikkene våre om gangen for å unngå trengsel
  • Alle våre ansatte bruker sprit, vasker hendene grundig og unngår fysisk kontakt som håndtrykk
  • Våre butikkmedarbeidere holder seg selvfølgelig hjemme hvis de viser symptomer på sykdom.

Kontaktfri betalingsalternativer i butikk

Det er enkelt å betale med Vipps, Apple Pay og Google Pay i kassen. Du kan også tæppe slik at du slipper å berøre kortterminalene mer enn nødvendig. Når det gjelder betalingsalternativer, har vi også mer fleksible betalingsalternativer med Svea Ekonomi, samt vanlige kortbetalinger.   

Takk for at du viser omtanke og holder avstand fra hverandre, sammen hjelper vi til med å redusere spredningen. Tatt i betraktning Covid19, kan åpningstidene våre variere. Her kan du finne åpningstider for din lokale butikk.
er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!
er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!