Send inn din iPad 2 for glassbytte
Send inn din iPad 2 for glassbytte, en fleksibel løsning for deg som ikke har muligheten til å besøke en av butikkene våre. Det er enkelt å sende inn din iPad og du gjør som følger:
- Start med å finne ut hvilken iPad-modell du har, let den fram i rullegardinlisten og bestill reparasjonsbrevet som et vanlig produkt.
- Reparasjonsbrevet du mottar vil inneholde en reparasjonsavtale (som du signerer), emballasje, fraktseddel og instruksjoner om hvordan du pakker nettbrettet. Pakk ned den signerte avtalen sammen med iPaden, klistre på fraktseddelen og lever den inn til posten. Sørg for å spare på innleveringskvitteringen du mottar fra posten.
- Pakken din sendes til verkstedet vårt der iPaden din blir undersøkt og reparert. Når reparasjonen er fullført sendes nettbrettet tilbake til deg, og du henter den igjen hos posten. Så enkelt er det!
Her kan du lese mer om iPad-reparasjon.