Send inn din iPhone 8/SE (2nd Gen) for skjermbytte
Send inn din iPhone 8 eller iPhone SE (2nd Gen) for skjermbytte, en fleksibel løsning for deg som ikke har muligheten til å besøke en av butikkene våre. Det er enkelt å sende inn mobilen din og du gjør som følger:
- Start med å finne ut hvilken iPhone-modell du har, let den fram i rullegardinlisten og bestill reparasjonsbrevet som et vanlig produkt. Hvis du er usikker på hva som er galt med din iPhone, kan du følge vår enkle feilsøkningsguide før du bestiller.
- Reparasjonsbrevet du mottar vil inneholde en reparasjonsavtale (som du signerer), emballasje, fraktseddel og instruksjoner om hvordan du pakker telefonen. Pakk ned den signerte avtalen sammen med mobiltelefonen, klistre på fraktseddelen og lever den inn til posten. Sørg for å spare på innleveringskvitteringen du mottar fra posten.
- Pakken din sendes til verkstedet vårt der mobilen din blir undersøkt og reparert. Når reparasjonen er fullført sendes mobiltelefonen tilbake til deg, og du henter den igjen hos posten. Så enkelt er det!

Akkurat nå har vi dette tilbudet! Hvis du bestiller skjermbytte, får du 50% rabatt på en lightningkabel fra Avity eller iZound. Legg begge varene i handlekurven, og prisen justeres automatisk.
Her kan du lese mer om mobilreparasjon.