Hopp til innholdet

Vanlige spørsmål før kjøp

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får før et kjøp.


Hvordan ser jeg butikkens lagerstatus?
Gå inn på det produktet du er ute etter og trykk på «Vis lagerstatus i butikk» under Lagerstatus for å se aktuell status til samtlige av våre butikker. Informasjonen oppdateres løpende hvert kvarter.


Hvordan får jeg en brukerkonto til nettbutikken?
Legg de varene du ønsker å kjøpe i handlekurven og trykk deg videre «til kassen». Der velger du ønsket betalingsmåte og fyller i adresseinformasjonen din. Under denne informasjonen finner du en rute som er krysset i, der det står at du ønsker å registrere deg og få et passord koblet til e-postadressen din. Om du lar ruten være i-krysset kommer du automatisk til å få innloggingsinformasjon sendt til e-postadressen din når du har gjennomført bestillingen.


Hvorfor sender dere bare pakker til min folkeregistrerte adresse?
Betaler du med Klarna (Faktura eller Delbetaling) sender vi av sikkerhetsårsaker kun pakken til din folkeregistrerte adresse. Om du vil at bestillingen skal sendes til en annen adresse kan du i stedet velge å betale med kort.


Hvilke leveransemåter tilbyr dere?
For privatpersoner tilbyr vi Postpakke. For foretak sendes alt med DPD Foretakspakke.


Hvor lang er leveransetiden?
Om varen du har bestilt finnes på lager kommer pakken til å forlate oss neste arbeidsdag, for så å være fremme hos mottakeren normalt sett i løpet av 1-6 dager senere. Til utvalgte områder kan leveransetiden forlenges med noen dager. Det er viktig at du angir mobilnummer ved bestilling slik at vi kan sende hentelappen direkte på SMS, hvis ikke tar det enda en dag for at du skal få hentelappen i papirform hjem i postkassen.


Kan jeg velge Klarna som betalingsmåte kun når jeg handler i nettbutikken?
Nei da, du kan velge å betale med Klarna i alle butikkene våre – ikke bare i nettbutikken. Bare husk å ta med deg gyldig legitimasjon.


Jeg har forhåndsbestilt et produkt, kommer jeg til å få produktet levert på lanseringsdagen?
Vi strever alltid etter at du skal ha produktet i hånda samme dag som lanseringen. Avhengig av hvor du bor sender vi derfor bestillingen din et par dager før lanseringsdagen.


Dere er et svenskbasert selskap, må jeg da betale toll og avgifter i tillegg på varene jeg handler i nettbutikken?
Nei, det må du ikke. Varene er allerede fortollet og klarert slik at det tilkommer ingen ekstra og uforutsette avgifter når du bestiller varer i nettbutikken.


 

er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!

Til kassen

er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!