Hopp til innholdet

Vanlige spørsmål etter gjennomført kjøp

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene vi får etter et gjennomført kjøp.


Et produkt jeg har kjøpt har gått i stykker, hva gjør jeg?
Henvend deg direkte til en av våre butikker så hjelper vi deg. Glem ikke å ta med et innkjøpsbevis, for eksempel kvitteringen eller en faktura! Er det veldig langt til en butikk kan du isteden ta kontakt med vår serviceavdeling for assistanse.

Om du i stedet trenger reservedeler, klikk her.


Kan jeg levere tilbake produktet jeg har kjøpt i alle butikkene deres, eller må jeg gå til samme butikk som jeg gjennomførte kjøpet i?
Du kan levere tilbake produktet i alle butikkene våre, uansett hvilken du kjøpte det i. Klikk her for å lese våre regler for åpent kjøp.


Jeg har kjøpt et produkt i nettbutikken, kan jeg levere det tilbake i en butikk isteden?
Ja, det går helt utmerket! Ta med deg følgesseddel/faktura du fikk i pakken. Klikk her for å lese mer om våre regler for angrerett.


Hvor lang er leveransetiden?
Om varen du har bestilt finnes på lager kommer pakken til å forlate oss neste arbeidsdag, for så å være fremme hos mottakeren normalt sett i løpet av 2-5 dager senere. Til utvalgte områder kan leveransetiden forlenges med noen dager. Det er viktig at du angir mobilnummer ved bestilling slik at vi kan sende hentelappen direkte på SMS, hvis ikke tar det enda en dag for at du skal få hentelappen i papirform hjem i postkassen.


Hvor er pakken min?
Når pakken sendes fra oss vil du få en e-post fra PostNord med et kollinummer. Via linken i e-posten kan du følge pakken din hele veien fra lageret vårt og hjem til ditt nærmeste utleveringssted.


Pakken min var ødelagt da jeg hentet den, hva gjør jeg?
Om du ser at pakken er ødelagt allerede når du er på utleveringsstedet, reklamerer du det med en gang. Ellers kontakter du vår webbutikk så fort du oppdager det.


Jeg er ikke fornøyd med produktet jeg har kjøpt, kan jeg levere det tilbake og hvordan går jeg frem?
Vi tilbyr alltid 30 dagers åpent kjøp uavhengig om du handler i butikk eller på nettet. Klikk her for å lese om hvordan du returnerer en vare.


Jeg handlet med Klarna Faktura, men jeg har ikke fått en faktura. Hva gjør jeg?
Om fakturaen ikke har dukket opp innen det har gått to uker fra da du handlet, kontakter du Klarna på 21 01 89 91. For Klarna Konto kan kjøpet ha blitt slått sammen med tidligere kjøp og da vil alt komme på én og samme faktura.


Jeg har returnert et produkt, når får jeg pengene mine?
Fra vi har mottatt produktet tar det normalt 5-7 bankdager før pengene finnes på kontoen din. Som oftest går det enda raskere!


Jeg har mistet kvitteringen, hva kan jeg gjøre?
Ved garantipåkallelse kan vi forsøke å lete frem kvitteringen om du kan vise en kontoutskrift som styrker kjøpet. Henvend deg til samme butikk som du handlet i. Vi kan av sikkerhetsårsaker ikke ta frem kvitteringer til bokføring eller lignende. Tenk på at kvitteringen er et verdipapir og bør oppbevares trygt!


Jeg kan ikke se bestillingen min under Mine sider, hva har hendt?
Om du verken kan se bestillingen eller ikke har fått en ordrebekreftelse etter 24 timer kan du vende deg til vår webbutikk-avdeling for hjelp.


Jeg rekker ikke å hente pakken min, kan jeg forlenge liggetiden hos utleveringsstedet?
Absolutt! Ta kontakt med vår webbutikk-avdeling så hjelper vi deg.


Hvordan har det seg at jeg ikke kan spore pakken min?
I blant kan det ta noen timer før pakken registreres hos Posten, forsøk igjen senere. Kollinummer finner du i e-posten fra PostNord som blir sendt til den epostadressen du angav så fort bestillingen forlater lageret vårt.

er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!

Til kassen

er lagt i handlekurven
igjen til fri frakt! Du har nå fri frakt!